Sklep internetowy z odzieżą używaną – czy ma jakieś ciemne strony?

Sklep internetowy z odzieżą używaną – czy ma jakieś ciemne strony?

Kiedy patrzysz z boku na nasz sklep internetowy z odzieżą używaną, to pewnie myślisz, że jego prowadzenie jest bardzo proste i przyjemne. Że to naprawdę fajna zabawa a w dodatku przed obsługą sklepu nie stoją żadne wyzwania. I tak, i nie. To co prawda jest bardzo przyjemna praca, ale ma też wiele minusów i o tym właśnie tutaj przeczytasz.



Sklep internetowy z odzieżą używaną i minusy jego prowadzenia

Mimo bardzo przyjemnej pracy codzienność przynosi wiele niespodzianek. Nie zawsze są to niespodzianki przyjemne – czasami sprawiają, że sklep internetowy z odzieżą używaną nie może działać sprawnie albo proces wykonania pewnych czynności znacznie się wydłuża.

1. Nieopłacone zamówienia

Z przykrością musimy stwierdzić, że jest grono użytkowników, którzy składają zamówienia i ich nie opłacają. Ich paczki są przygotowywane, ubrania usuwane z systemu, a przelew za zakup nigdy nie dochodzi. Tacy użytkownicy sprawiają, że tracimy czas i właśnie przez takich użytkowników część sklepów zwiększa ceny. Wyższe ceny są gratyfikacją za czas stracony na przygotowanie i wznawianie zamówień, które nie zostały opłacone. Drodzy użytkownicy – jeśli chcecie kupować tanio, nie utrudniajcie pracy obsługom sklepów. Wykonywanie zamówień i ich nieopłacanie działa na waszą niekorzyść. Część sklepów usuwa takich klientów ze swoich baz danych i dosłownie odcina im możliwość późniejszego robienia zakupów.

Podobnie sprawa ma się w sytuacji, kiedy dany sklep internetowy z odzieżą używaną udostępnia przesyłki pobraniowe, a klienci zamawiają rzeczy i nie odbierają paczek. Właśnie przez to w wielu miejscach nie ma już możliwości zamówienia zakupów za pobraniem. Tym użytkownicy również strzelają sobie w stopę. Ci, którzy nie mają kont bankowych albo nie chcą iść do banku czy na pocztę, by zapłacić, nie mogą robić zakupów. Smutne? Nie. Po prostu prawdziwe.

2. Pytania, na które odpowiedź można znaleźć na stronie produktu

Bardzo często sklep internetowy z odzieżą używaną odbiera zapytania dotyczące rozmiaru, szerokości i długości ubrań albo możliwych sposobów dostawy. Drodzy użytkownicy – wszystkie te informacje znajdują się w sklepie. Szanujmy swój czas.

3. Pytania o możliwość wykonania indywidualnych zdjęć

Czasami zdarzają się pytania o możliwość wykonania indywidualnych zdjęć ubrań. Nie wykonujemy takich zdjęć na prośbę użytkowników – to jest wręcz niemożliwe. Jeśli bluzka kosztuje 6 zł, z czego kilkadziesiąt procent pochłaniają podatki i inne opłaty, a pracownik obsługi sklepu miałby robić indywidualne zdjęcia tej bluzki dla kilku klientów, to sklep nie zarobiłby na tym nic, a dodatkowo musiałby jeszcze dopłacać do każdej sprzedaży. Pewne kwestie są ograniczone do minimum z konieczności oszczędności czasu. Im taniej sprzedaje dany sklep internetowy z odzieżą używaną, tym bardziej musi oszczędzać czas. Realizowanie indywidualnych wymagań znacznie zwiększyłoby cenę wielu rzeczy.

4. Batalia o jakość jest zawsze zaciekła

Najważniejszą kwestią we wszystkich sklepach z odzieżą używaną jest jakość. Musi być ona jak najlepsza, ale ubrania, jakie kupują sklepy, nie zawsze są cudowne. Trzeba naprawdę wielu testów, wielu miesięcy poszukiwań i negocjacji, by znaleźć dostawców, którzy zagwarantują doskonały towar w korzystnej cenie. Nie każda partia zawiera perełki. Nie w każdej dostawie jest to, czego oczekują klienci.

5. Przygotowanie odzieży zajmuje sporo czasu

Przygotowanie odzieży – jej posegregowanie, skatalogowanie, opisanie, zmierzenie, sfotografowanie i wywieszenie a później przygotowanie do wysyłki jest bardzo czasochłonne. Praca nad jednym ubraniem może zajmować do 30 minut. To zawsze ma wpływ na cenę.

Leave a Reply

All fields are required

Name:
E-mail: (Not Published)
Comment:
Type Code